Paczkę Pocztex można już wysłać w punktach partnerskich!

Poczta Polska stale rozwija swoje usługi, aby Klienci mogli cieszyć się komfortem i wygodą, zarówno podczas odbioru, jak i wysłania paczek, po drodze – blisko domu czy pracy.  Spółka wraz z partnerami intensywnie rozszerza sieć punktów odbioru przesyłek kurierskich, jak również rozwija nowe funkcjonalności w sieci Pocztex PUNKT.

Obok dotychczasowej możliwości odbioru paczek w sklepach Żabka w grudniu 2022 r. uruchomiliśmy możliwość wysyłania paczek w sklepach Żabka w całej Polsce, a teraz od lutego br. także w sklepach sieci związanych z Grupą Eurocash (ABC, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Groszek, Arhelan) Klienci mogą nie tylko odebrać swoje zakupy, ale także wysłać swoje paczki przez stronię https://www.pocztex.pl/. To ważna zmiana, która umożliwi szybkie wysłanie paczki, blisko pracy, domu czy na trasie codziennych podróży.

Poczta Polska skupia się z jednej strony na rozwoju multikanałowości dostaw – klient może wybrać najdogodniejszą formę odbioru zakupów spośród trzech możliwych wariantów:  Pocztex PUNKT – dostawa do sieci punktów odbioru, która obejmuje blisko 17 000 lokalizacji w całej Polsce i stale rośnie, Pocztex AUTOMAT – dostawa do automatów paczkowych w całym kraju, Pocztex KURIER – doręczenie przez kuriera pod wskazany adres. Z drugiej strony Poczta Polska, wspólnie z Partnerami, rozszerza także współpracę o nowe usługi w zakresie obsługi  przesyłek kurierskich klientów biznesowych oraz detalicznych. Opcja odbioru i wysłania paczki w sklepie przyczynia się także do ochrony środowiska, poprzez zmniejszenie emisji CO2, zmniejszając liczbę kilometrów pokonywanych przez kurierów.