NAJWIĘKSZY WYBÓR LOKALIZACJI W JEDNYM MIEJSCU
Duży wybór i zróżnicowane lokalizacje punktów i automatów to gwarancja, że każdy kupujący znajdzie dogodny punkt lub automat dla siebie, często w odległości tylko kilku minut pieszo. Dodatkowo, z myślą o naszych klientach współpracujemy jedynie ze znanymi i zaufanymi partnerami, dzięki czemu zarówno wysyłka jak i odbiór przesyłki jest jeszcze bardziej komfortowy.
95% ZADOWOLONYCH KLIENTÓW
Klienci, którzy skorzystali z odbioru przesyłki w naszej sieci polecają tę metodę dostawy. Dzięki największej liczbie lokalizacji, bardzo łatwo można znaleźć punkt lub automatu w swojej okolicy. Dzięki naszej sieci oszczędzasz czas, przesyłkę możesz wysłać lub odebrać podczas codziennych czynności, przy okazji zakupów czy tankowania samochodu. To usługa maksymalnie dostosowana do stylu życia naszych klientów.
7 DNI NA ODBIÓR PRZESYŁKI
W punktach odbioru: w placówkach pocztowych przesyłka czeka 7 dni od dnia otrzymania pierwszego powiadomienia sms lub email, natomiast w punktach partnerskich: sklepy Żabka, sklepy ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum, Groszek, Arhelan, Duży Ben lub Euro Sklep, przesyłka czeka 6 dni od dnia otrzymania pierwszego powiadomienia sms lub email. W międzyczasie, otrzymasz jeszcze 2 przypomnienia o możliwości odbioru. Po upływie w/w terminów przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy.
W automatach paczkowych przesyłka czeka 72 godziny od otrzymania pierwszego powiadomienia sms lub email.
Przypominamy: nie ponosisz żadnych dodatkowych opłat za czas oczekiwania a o wszystkich statusach informujemy Cię na bieżąco w sms lub email.
ELASTYCZNE GODZINY ODBIORU
W ramach naszej sieci ponad 50% punktów czynna jest 7 dni w tygodni. W automatach paczkowych przesyłki możesz odbierać 24h. Sklepy Żabka czynne są w większości w godzinach 6-23. Korzystając z odbioru przesyłek w naszej sieci, możesz wybrać punkc lub automat dostosowany do własnych preferencji i stylu życia.
ŚLEDZENIE PRZESYŁKI ONLINE
Gdy Twoja przesyłka zostanie nadana i otrzymasz jej numer, możesz na bieżąco śledzić na jakim jest etapie dostawy ⇒ SPRAWDŹ. Gdy trafi już do wybranego przez Ciebie punktu, otrzymasz powiadomienie sms lub email.