Zwroty

Bezpieczne i wygodne zwroty towarów – podpisz z nami umowę na nadawanie przesyłek  eZwrot Poczty Polskiej!

Wyjdź naprzeciw potrzeb Twoich klientów i ułatw obowiązkowe zwroty zakupionych towarów. Możesz dołączyć zwrotną etykietę adresową przy nadaniu przesyłki lub udostępnić klientowi samodzielne jej wygenerowanie za pomocą strony ezwroty.poczta-polska.pl. Masz możliwość  decydowania o tym, kto płaci za zwrot:

  • Automatyczna zgoda – Twoi Klienci będą mogli zwrócić do sklepu otrzymany towar, a kosztami nadania zostanie obciążony Twój sklep na podstawie zawartej z Nami umowy. W tym przypadku, możesz dostarczyć Klientowi etykietę nadawczą w przesyłce pierwotnej lub umożliwić mu nadanie eZwrotu za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie www.ezwroty.poczta-polska.pl
  • Indywidualna zgoda – to Ty decydujesz, który z Twoich klientów otrzyma zgodę na nadanie przesyłki na Twój koszt. W tym przypadku Zwracający skorzysta z formularza dostępnego na stronie ezwroty.poczta-polska.pl, a Ty za pośrednictwem konta swojego sklepu dostępnego w Naszej aplikacji, zdecydujesz czy eZwrot zostanie zaliczony na Twoja umowę.

Podczas przygotowywania przesyłek możesz skorzystać z integracji Swojego systemu z Naszą aplikacją lub bezpośrednio przygotowywać przesyłki w systemie Poczty Polskiej – Elektroniczny Nadawca. Możesz również dołączyć zwrotną etykietę adresową przy nadaniu przesyłki pierwotnej lub udostępnić klientowi intuicyjne narzędzie do samodzielnego wygenerowanie etykiety nadawczej dostępnego na stronie ezwroty.poczta-polska.pl.

Wygodnie – Twój klient ma możliwość nadania przesyłki eZwrot w jednym z ponad 11 800 punktów – placówki pocztowe oraz sieć sklepów Żabka

Elastycznie – to Ty określasz czas, jaki Zwracający ma na nadanie eZwrot

Przyjaźnie – prosty formularz do nadania zwrotu przez Twoich klientów dostępny na stronie www.ezwroty.poczta-polska.pl

Prosto – zintegruj swój system z naszym Elektronicznym Nadawcą i w pełni zarządzaj zwracanymi przesyłkami

Łatwo – w prosty sposób możesz zarejestrować Swój sklep za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie www.ezwroty.poczta-polska.pl

Szybko – doręczymy Ci przesyłkę eZwrot w ciągu 1 dnia roboczego

Jeśli jesteś zainteresowany, skontaktuj się z nami dzwoniąc na numer Infolinii 804 – 104 – 104 lub napisz kontakt@poczta-polska.pl