Wybierz metodę integracji odpowiednią dla oprogramowania Twojej firmy. Skorzystaj z darmowej integracji z aplikacją Poczty Polskiej wykonując ją na własnym środowisku lub wybierz inny z wielu dostępnych modeli współpracy.
Interfejs aplikacji Elektroniczny Nadawca umożliwia prostą integrację z oprogramowaniem Twojej firmy. Jeżeli jesteś zainteresowany użytkowaniem aplikacji, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego znajdującego się w zakładce Nie masz konta? Wyślij formularz.
OPROGRAMOWANIE WŁASNE
Poniżej znajdziesz materiały niezbędne do przeprowadzenia w pełni darmowej integracji własnego oprogramowania sklepu z aplikacją Poczty Polskiej. Pobierz poniższe pliki, aby w pełni zintegrować interfejs Elektronicznego Nadawcy, mapę punktów odbioru, a także WebService śledzenia przesyłek. Pobierz:
SPECYFIKACJA EN (Panel WebAPI w zakładce „Czym jest e-nadawca”)
INSTRUKCJA INTEGRACJI MAPY PUNKTÓW ODBIORU (PL)
PICKUP POINT MAP INTEGRATION GUIDE (EN)
Pliki zawierające pełne dane o punktach odbioru: XML | CSV | KMZ
Pliki umożliwiające wyszukanie punktów odbioru na podstawie kodu pocztowego: XML | CSV
Plik zawierający dane o placówka nadawczych przyjmujących przesyłki Pocztex o masie powyżej 20 kg do 30 kg oraz przesyłki Pocztex o masie powyżej 30 kg do 50 kg
MODUŁ WSPÓŁPRACY PRESTASHOP – POCZTA POLSKA
Poczta Polska we współpracy z PrestaShop przygotowała całkowicie darmowy moduł, dzięki któremu otrzymasz pełną integrację Elektronicznego Nadawcy z PrestaShop. Wystarczy, że pobierzesz moduł ze strony (link poniżej) i zainstalujesz go w panelu administracyjnym PrestaShop.
MODUŁ PRESTASHOP (panel PrestaShop w zakładce „Integracje”)
PLATFORMY SaaS
Obsługa dostaw realizowanych za pośrednictwem Poczty Polskiej zazwyczaj wymaga jedynie włączenia w panelu administratora odpowiedniej funkcji uruchamiającej usługę wraz z pełnym wsparciem mapy punktów odbioru. Powyższy model współpracy jest realizowany między innymi na platformach takich jak: Shoper, IdoSell Shop (IAI), Sote, Shoplo, Selly, KQS.
OPEN SOURCE
Obsługa dostaw realizowanych za pośrednictwem Poczty Polskiej może wymagać zainstalowania dodatkowego płatnego i/lub darmowego modułu m.in. Baselinker, WaproERP. Wszelkie informacje na temat integracji można znaleźć bezpośrednio na stronach dostawców systemów.
Więcej informacji o integratorach umożliwiających w pełni automatyczną współpracę z Elektronicznym Nadawcą znajdziesz w naszym informatorze. Dzięki niemu będziesz mógł wstępnie porównać możliwości jakie są oferowane przez integratora, dowiedzieć się czy jest okres próbny oraz w prosty sposób znaleźć kontakt do dostawy oprogramowania.
Dodatek do systemów ERP, w których zebrani są spedytorzy i kurierzy za pomocą których Klient końcowy może wybrać wysyłkę.
Jeden z najdłużej obecnych projektów w branży e-commerce. Rozwijany od 18 lat w tradycyjnym modelu licencji wieczystych z możliwością instalacji na własnym serwerze. Oprogramowanie sklepu internetowego firmy KQS-Projekt z Gdańska kierowane jest głównie do małych przedsiębiorców, którzy cenią sobie niezależność ale jest też z powodzeniem stosowane przy większych projektach, gdzie liczy się niezawodność, szybkie działanie oraz mnogość funkcji ułatwiających zarządzanie sprzedażą przy jednoczesnym zachowaniu intuicyjnej obsługi.Szybka edycja bazy produktów jak w arkuszu kalkulacyjnym, rozbudowany system rabatowania, wbudowane integracje pozwalające na szybką obsługę płatności online oraz zbiorcze przygotowanie przesyłek za pomocą kilku kliknięć. Jeśli szukasz oprogramowania dojrzałego w przystępnej cenie, chcesz się uwolnić od wynajmu i mieć pełną kontrolę nad swoim biznesem.
Oferuje ponad 310 różnych funkcji. Głównie polecane jest małym i średnim sklepom internetowym. Wersja rozszerzona sprawdzi się jednak również w przypadku dużych portali. Prestashop posiada systemy komentarzy, banerów, analizy zamówień, systemy rabatowe, dodatkowej prezentacji wybranych produktów i wiele innych. PrestaShop pozwala na pisanie, programowanie i instalowanie dodatkowych zewnętrznych modułów np. płatności, porównywarek, systemów śledzenia przesyłek itp. Można także tworzyć indywidualne szablony graficzne, zmieniając w ten sposób domyślny wygląd sklepu.
Magento to oprogramowanie open source umożliwoajace budowe sklepu internetowego zgodnie z oczekiwaniem sklepu/użytkownika.
VirtueMart to zaawansowana, oparta na wolnym oprogramowaniu, platforma e-commerce umożliwiająca zbudowanie sklepu internetowego w połączeniu z uznanym na świecie systemem zarządzania treścią Joomla!. Virtuemart napisany jest w języku PHP i do działania wymaga bazy danych typu MySQL.
WooCommerce to e-commercowa wtyczka open source dla oprogrmowania WordPress.
Elastyczna platforma do zakładania sklepów internetowych z pakietem ponad stu gotowych integracji potrzebnych do prowadzenia każdego rodzaju e-biznesu – zarówno detalicznego jak i hurtowego. Sklepom zapewniamy ciągły rozwój oprogramowania, aby sprzedaż była skuteczna, opłacalna i bezpieczna. Wygoda obsługi sklepu, szybkość działania oraz minimalne koszty początkowe dla rozpoczynających sprzedaż przez internet to podstawowe zalety platformy.
Integracja umożliwia tworzenie i wysyłanie przesyłek bezpośrednio z panelu sklepu bez konieczności ręcznego podstawiania danych. Ich lista również jest dostępna w panelu, co pozwala na szybki podgląd oraz wysłanie do klienta końcowego wiadomości z linkem do śledzenia przesyłki. Integracja z e-Nadawcą jest darmowa, wbudowana w system i nie wymaga instalowania dodatkowych modułów.
Nowoczesny system do obsługi sprzedaży internetowej. Pozwala na dostęp do nowych kanałów sprzedaży (Shoper, Allegro, eBay, Amazon, Real.de, sklepy online, platformy marketplace) i integrację bez limitu kont. To sposób na wygodne zarządzanie zamówieniami z jednego miejsca, co pozwala skrócić czas ich realizacji, przy równoczesnym obniżeniu kosztów obsługi.
Narzędzia do zarządzania zasobami i procesami w firmach. Jako największy polski dostawca systemów ERP staramy się aby codzienna praca użytkowników naszych systemów była intuicyjna i maksymalnie usprawniona. System ERP przy pomocy dedykowanych modułów pomaga zarządzać kluczowymi obszarami biznesowymi w przedsiębiorstwie. Jednym z takich dodatków jest integracja z dostawcą usług kuriersko-spedycyjnych – Pocztą Polską. Klienci korzystający z takiego rozwiązania nie tylko oszczędzają czas ale także są w stanie całkowicie wyeliminować błędy w przypadku ręcznego wypełniania danych do wysyłki. Rozwiązania IT dla firm takie jak systemy ERP wraz z ich ekosystemem dodatków, są bardzo ważnym czynnikiem budowania przewagi konkurencyjnej naszych Klientów
Ceniony jest za automatyzację pracy, m.in. za możliwość wystawiania tysięcy ofert w kilku ruchach oraz za 10x szybsze przygotowanie zamówień do wysyłki dzięki modułom Automatycznych Akcji i Asystenta Pakowania. Integracja BaseLinkera z Pocztą Polską pozwala m.in. na masowe nadawanie przesyłek i automatyczny wydruk dokumentów przewozowych i etykiet. System wyręcza nadawców także w sferze komunikacji – umożliwia automatyczne powiadomienia dla klientów o etapach realizacji zamówienia oraz drodze przesyłki.
Oprogramowanie Wapro ERP to pakiet aplikacji dedykowanych dla Małych i Średnich firm. W ramach tego pakietu znajdują się m.in. takie aplikacje jak: Sprzedaż i Magazyn Wapro Mag – aplikacja do prowadzenia sprzedaży i gospodarki magazynowej.
Kompleksowe wsparcie wszystkich procesów sprzedażowych. Można wybierać spośród tysięcy różnych funkcji, które umożliwią efektywne zarządzanie ofertą sklepu i sprzedażą. Od sklepu internetowego zależy, które z funkcji będzie chciał wykorzystywać. Wspieramy klientów na każdym etapie sprzedaży.
Platforma e-commerce, która oferuje trzy narzędzia: sklep internetowy, sprzedaż wielokanałową i platformę do rozmów z klientami.
Oprogramowanie do prowadzenia sklepów internetowych. Zaprojektowany dla małych i średnich firm, które chcą sprzedawać w internecie. SOTESHOP jest dostosowany również do sprzedaży międzynarodowej, dlatego wielu klientów działa poza granicami Polski. Cechuje łatwość obsługi programu i jego niezawodność. Niezwykle ważna jest również estetyka i dbałość o szczegóły.
Prosta obsługa, mnogość opcji, efektywność, bezpieczeństwo oraz niska cena to największe atuty sklepu, dzięki czemu shopGold jest idealnym narzędziem do prowadzenia własnej sprzedaży internetowej. shopGold to brak ukrytych kosztów, brak abonamentu, brak prowizji od sprzedaży – jego koszt to tylko jednorazowa opłata za licencję sklepu.
Ułatwia budowę i zarządzanie sklepem internetowym. Więcej szczegółów dostępnych na stronie https://www.shopify.com/online/ecommerce-solutions
Platforma sklepów internetowych umożliwiająca otworzenie własnego sklepu internetowego. Idealna do prowadzenia sklepu internetowego, dropshippingu i sprzedaży na Allegro.
Codarius to coś więcej niż tylko sklep internetowy. Z nami zbudujesz system sprzedaży indywidualnej, obsłużysz klientów b2b, wyślesz produkty do swoich klientów i zadbasz o reklamę.
Exebo oferuje ponad 60 gotowych szablonów sklepów. Posiada integracje z firmami przewozowymi, operatorami płatności, hutrowaniami, porównywarkami oraz Allegro
WF-MAG to program handlowy stworzony do zarządzania firmą oraz realizacji zamówień.
Prosta Paczka oferuje automatyczne generowanie listów przewozowych, integracje z najpopularniejszymi kurierami i przewoźnikami, integracja z Pocztą Polską oraz brokerami, kurierzy międzynarodowi, kompletacja dokumentów, automatyczna realizacja ZK w Subiekcie GT i nexo, rozliczanie pobrań i automatyczne powiadomienia o przygotowanym liście przewozowym to tylko część funkcjonalności ProstejPaczki2!
Sello NX to nowa odsłona popularnego systemu obsługi sprzedaży internetowej od firmy InsERT. Jako dostawca oprogramowania biurowego, który w tym roku osiągnął milion sprzedanych licencji pomagamy m.in. zarządzać sprzedażą towarów, a dzięki integracji z firmami kurierskimi takimi jak Poczta Polska – także obsługą wysyłek. Nasze oprogramowanie automatyzuje powtarzalne czynności, pozwalając zaoszczędzić czas i pieniądze.
Już teraz Sello NX usprawni Twój e-handel na Allegro, ale może też być używane, niezależnie od kanału sprzedaży, jako doskonałe narzędzie zarządzania wysyłkami. W kolejnych wersjach program będzie rozbudowywany o możliwość obsługi innych platform handlowych oraz sklepów internetowych.
Masz pytanie w zakresie integracji? Skontaktuj się z nami, udzielimy Ci wsparcia.